ninjaturtles

Alla inlägg under juni 2011

Av Rafael - 6 juni 2011 11:11

YEY! JAG HAR PIERCAT MIG! Hehehe gjorde de igår XD

Mamma är skillad men ja xD Btw, hon sa faktiskt, _

Om du ramlar av studsmattan och gör illa dig jättemkt typ stukar ngt, så får du pierca dig. Också ramlade jag ner från studsmattan och stukade handen men mest handleden XD också var jag skillad när jag skulle skära bröd, så slant jag me kniven så jag har skurit mig också xD men jaja det blev SNAKEBITES!Bilden bilden :

  ja jag vet, ful!

Av Rafael - 3 juni 2011 03:52

Har man allvarliga problem om man äter bebismat och dricker bebissmoothies?

nej trodde väl det XD

är sjukt trött och ska vara på läger te imon! lycka till i just say!   De nyaste vettu! Så smidig som jag var så tappade jag ner min nya telefon i toaletten-.- R.I.P min nya mobil<3 men hej till min nygamla :D hittade den i en låda :D men orkade inte ta bild på min mobil så ni får se en bild från google på den.

 

R.I.P

Ska nog fixa en ny :3 *peddoblick*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Bring Me The Horizon
 Asking Alexandria
 Smash Into Pieces
 Green Day
 Takida

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards